AYIA NAPA



Har inte skrivit nu på fyra dagar eftersom det inte har hänt så mycket (?) eller så har det hänt alldeles för mycket.

I tisdags jobbade jag hela dagen från 09.30-19.00 och det var ganska jobbigt ja, men gött med cash.
Pengar behöver jag verkligen eftersom vi igår BESTÄLLDE STUDENTRESA TILL CYPERN, AYIA NAPA!
Jag, Lojjan, Johanna, Mary, Frida, Angelica och Carro! Det kommer bli sjukt grymt. Bl.a ska vi också till Europas största vattenpark som ligger där, WOHO!


röj kommer det bli, jajjemen

Idag har jag flängt runt som en dåre överallt. Varit hos tandläkaren och jag tycker inte om den tandläkaren jag fick idag. Vill ha min gosetandläkare tillbaka, she rocks!

Imorgon är det också full rulle som gäller och förmodligen under hela helgen också!
Skola, fika med pappa, jobb, spelkväll hos mamma med massa mysmänniskor.

JAG ÄR EN KVINNA MED MÅNGA JÄRN I ELDEN, ELLER MÅNGA BULLAR I LUFTEN, ELLER BÅDE OCH.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0