Vad som komma skall...



Nu när min panik lagt sig efter massor med tumullt så kom jag precis på att jag har massor med skoj att se fram emot vilket vi nu hurrar för.

- Ikväll ska jag tillsammans med brudarna se när Lojjan går modell
- Imorgon ska jag på riksettan
- Imorgon kväll ska vi fira Julietts födelsedag med lite partaj
- På lördag är det detox med Mary och Lojjan som gäller
- På söndag ska jag och Jannis på bio

Ser verkligen fram emot en rolig helg!

TILL VECKAN HÄNDER OCKSÅ MASSA SKOJ
- Onsdag smäller det på Ankan
- På torsdag fyller Carro år, så då blir det röj
- På fredag ska jag äntligen få träffa Jannis gymnasievänner och då blir det också party


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0