12 år sedan...



Idag har det varit en sjukt bra dag. Jag har varit på stan tillsammans med min underbara lilla farmor. Vi fixade massa ärenden som hon skulle få gjorda och inhandlade även min underbara studentklänning. Tack söta farmor för att du är sötaste farmorn som finns ♥



Vi lunchade på Melkers och jag åt en delikat (om det nu passar sig att använda det ordet) lunch! Lax med gratinerad honung och pasta. Planerar ni på att luncha på stan så rekommenderar jag detta! Supergott.
Vi hälsade även på hos farmors syster där vi drack kaffe och pratade om allt mellan himmel och jord. Supermysigt och jag kunde inte önskat efter en bättre dag. Senast jag och farmor vad på stan i Karlstad tillsammans är 12 år sedan så det var på tiden tyckte vi. PUSS PÅ FARMOR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0