Motorcykeltur med pappsen



Jag vaknade väldigt sent idag, men det var välbehövt med sömn kände jag. Jag drog på mig bikini i hopp om att få lite kvalitétstid med solen, men då kom pappa hem och frågade om jag ville med på en motorcykeltur och mitt svar; OF COURSE! Drog på mig det antika skinnstället och sen gav vi oss av. Vi träffade min farbror i Arvika, tog en glass och småpratade lite och sen åkte vi hem igen.



Det var hur underbart som helst! Jag ÄLSKAR att åka motorcykel. Det är liksom helt omöjligt att inte tycka om det. Har redan påbörjat min sparning till en alldeles egen, men det lär väl att ta sin lilla tid, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.


Kommentarer
Postat av: lojjsi*

åååh coolt!:D de skulle ja med vilja göra!

2011-04-22 @ 22:41:21
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0