Positiva andar



Kom nyss hem efter att ha varit hos Erik med Jannis grabbar och sett på hockeyn som inte slutade så lyckligt med förlust och Kåberg på sjukhus. Hoppas verkligen han är med på lördag, min favvo. Om man ser det från den positiva sidan så tar dom ju iallafall guldet på hemmaplan nu!

Är rätt nöjd med dagen i övrigt. Tog min en prommis till skolan imorse vilket är en bit så jag samlade på mig 7000 steg på den rutten. Så på Tappa.se fick jag knappa in 15700 steg och är därmed nöjd eftersom jag inte tränat eller någonting sådant. Gött som fan. Fick goda nyheter angående jobb idag också. Brankåren vill anställa mig två veckor under sommaren och SJÄLVKLART tackade jag JA till det. Ser fram emot det som inibomben! En härlig dag idag med andra ord, otroligt härlig. Har gått runt och lett hela dagen i den vackra solen som bara gör allt ÄNNU bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0