SUGAR AND SPICE



Idag började jag att jobba kl. 09 och det satt igång med en rivande fart vilket det sedan var konstant också tills jag slutade 15.00 eftersom det idag är LÖNING. Ingen var gladare än jag TILLS jag insåg att banken stängde tidigare så därför är det ingen löning för mig föräns på TISDAG. Tror ni jag blev arg? Jag grät kan jag säga. Fast inte bara därför utan det var fler saker som spelade in på dessa krokodiltårar. Nu har jag lagt det bakomflutna före mig. (Som Pumba säger..)

Jag har tröstshoppat lite och det blev denna;



Sista boken i serien. Det finns en till som hör lite till serien men den finns ännu inte i pocket och eftersom jag har alla andra i pocket så vill jag ha hela samlingen komplett i samma material.

Nu ska jag byta om och ta bilen till Racketcenter där det ska spelas badminton med världens bästa greker. Sen ska jag hem, äta, powernapa och invänta ytterligare SEX TIMMARS JOBB ♥ Palla... Aja, jag har dubbelt betalt iallafall, plus att jag inte super bort min löning som alla andra dummisar ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0