Room makeover



Sedan förra veckan har jag i hemlighet gjort om mitt rum. För ett halvår sedan ungefär så hjälpte Jannis mig att måla det och därför blev det en liten surprice för honom också. Har tyvärr inga förebilder, men såhär blev det iallafall efter...









Det måste upp lite foton på väggarna så att det blir lite mer personligt, men jag är otroligt nöjd eftersom jag fick verkligen HELA rummet för endast 1.300 kr.
Om ni undrar varför jag valde minibord så är det för att det ska bli lättare för mig att scrapbooka. När jag pysslar med fotona så brukar jag alltid sitta vid golvet och därför var det en bra lösning.


Kommentarer
Postat av: /a

Ett fint rum till en minst lika fin tjej blev det ser ja! :)

2011-04-29 @ 15:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0