Yves Larock



I fredags så trodde jag att jag skulle jobba natt, men då skriver chefen ett sms och säger att jag ska jobba lördag och söndag - dag. En frisk överaskning som resulterade i en utekväll med Jannis. Det var icke igår!
Jag var verkligen inte sugen, eller taggad, men vi pös oss iväg till slut.
Ingen kö, inget folk, kändes som Holken, men när Yves drog igång gjorde jag också det.

Dansade HELA tiden och tydligen så mycket så att jag dagen efter hade träningsverk i både armar, ben och mage. Skönt. Då brann jag ölen vi drack.



Ungefär såhär såg jag ut.
Och jag måste få lyfta fram att vi drack asti CinZano, det godaste mosérande vinet som finns! Rekomenderar det till TUSEN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0