20 år?



Idag lämnade jag allt jag är menad till att vara, (barnslig, lekfull, oorganiserad, oansvarsfull, knäpp, slö, spontan, osparsam) för att fylla 20 år och ta ett baotakliv rakt in i vuxenlivet.
Eller?
Jag kommer nog alltid att vara den jag är...





Såhär såg det ut imorse när Pappa, Agnetha, Chrille och Daneman kom in och sjöng för mig.
Nyttigaste, färggladaste och faktiskt godaste tårtan med en tidig "morgonstänkare" utav finare slag, Champange med peach.



En timme senare kom en taxi och hämtade oss för att ta oss till Hua Hin.
Där skulle dagen då ägnas åt mig, mig och endast mig. Har faktiskt känt mig ordenligt bortskämd idag, vilket jag vanligtvis inte tycker om, men idag var det faktiskt min tur.







Vi red på elefanter. Det här är jag och tjejen Penda, hon fick mig att smälta och uppleva det bästa jag har varit med om i hela mitt liv. Vi red genom vatten också, coolaste ever. Köpte en korg med gurkor också, så att jag kunde mata två små söta bebiselefanter.





Vi var på ormshow. Jag och Chrille var dock dom enda som vågade klappa världens giftigaste orm.
Vi var också på krokodilshow, där ena killen stoppade in hela sin arm ner i halsen på krokodilen och den andra stoppade in sitt huvud i gapet på den.

(Bilder på det kommer imorgon.)


En fullbordare var också när jag fick mata en två månader gammal tiger unge med nappflaska.
Då kände jag mig verkligen som den lyckligaste personen på jorden. Ingen som inte har upplevt det, kan ens föreställa sig känslan.



Sen drog vi iväg och badade och åkte jetski.
Där kom det en vild apa hux flux som också var sockersöt.
Sen åkte vi in till stan och gick på nattmarknad. Där blev det finfin shopping.







Kommentarer
Postat av: Jannis

Fy fan va coolt Fia, Omg vilken bday du fick uppleva, gött för dig, det förtjäna du Fia!!!!! Synd att jag inte kunde va med, det får vi ta när du kmr, fan va coolt det du får uppleva :) once in à lifetime :) <3

2011-01-08 @ 21:10:50
Postat av: Sarah & Thea

Gud vad gulligt :) Mata Tigerunge :D Fräckt!

2011-01-08 @ 22:14:54
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/
Postat av: Jennie

Härligt inlägg och mycket mycket fina bilder! Längtar tills ni kommer hem så att vi får se alla bilder ni har tagit och höra er berätta om allt coolt ni fått uppleva! Puss på nosen

2011-01-09 @ 22:11:20
Postat av: Jennie

Glömde skriva i förra inlägget att jag absolut inte hoppas att du tänker ändra dig det minsta för vi älskar dig precis som den tok du är!!!!

2011-01-09 @ 22:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0