2010



Det har hänt en hel del under de 365 dagar som gått under år 2010. Det har hänt en hel del, både bra och dåliga saker, men om jag ska sammanfatta året så har det varit ett väldigt underbart år.


Kollade på hotell i Åre


Jag och Sara, party hos mormor


Lojjan och Jag, bryggseglingsfest


Jag och Lojjan, en underbar partyonsdag på biljard9an


Jag och Angelica, en sjukt crazy studentfest


Bästa sommarjobbet ever, på Brandkåren


Fyrhjulingsrace på midsommar


Henka, Jannis, Jag och Sara, midsommar i Branäs


Första sushi lunchen med underbara Lojjan


Mycket grillning


Fotbolls VM


Oräkneliga antal sovtimmar


ADRENALINAS i Sälen och går höghöjdsbana


Cattis 18års firande


Partyhelg i Väse hos Cattis


St. Patricks party


Massor med äventyr med dessa underbaringar


Maskerad


ROADTRIP TILL GREKLAND. Österrike


Italien


Grekland


Champions league match, AJAX - PAOK


Elafonissi, Kreta


Frankrike, Paris



- KÖRKORTET
- JOBBAT PÅ POTATISHUSET
- FICK JOBBET PÅ BK
- FUNÄSDALEN

Det har som sagt hänt en hel del under året. Det mesta jag blickar tillbaka på ger mig ett leénde på läpparna men det har också hänt saker som gjort att jag blivit tvungen att starta om, helt och hållet.
Jag är väldigt glad över att jag har haft Jannis det här året som har stöttat mig genom alla motgångar och jag är också väldigt glad för mina underbara tjejer som också har hjälpt mig att hitta mig själv och att dessa människor tycker om mig för den jag är. För jag är verkligen ingen annan.
2010 är nu ett år tillhörande historien som satt många fina spår i minnet, som man kan plocka fram när man helst behöver dom. Livet fortsätter med storm. 2011 är redan här och det här året kommer bli ett intressant år med många utmaningar och äventyr.

- Thailand tre veckor i Januari
- Tunisien i April och Maj
- Cypern i Maj
- Studenten i Juni
- Flytt till USA till sommaren

Ja som sagt, the show must go on! And I can't wait!





Kommentarer
Postat av: Emma

Vad mycket roligt du verkar ha hunnit med :) och vad många resor! :D



Jätteroligt att läsa din blogg Fia, här kommer jag titta in oftare! Kram

2011-01-06 @ 19:38:06
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0