Hello Thailand


Nu har vi varit här i fyra dagar och det är först nu vi har fått igång internet, därför ska uppdateringen nu bli bättre. Känns som att det kan vara ganska bra att arkivera det man gör, så att man har lite koll i efterhand liksom.

Första dagen så utforskade vi området vi bor i samt att vi självklart invigde den underbara poolen som ligger ungefär så nära huset så att vi kan spotta i den. (Vilket vi givitvis inte gjort.) Jag, Chrille och Daniel drog ner till stranden som ligger ca 2-300 meter bort där den första vi såg var Kjell Bergkvist. (Kanske lite coolt, jag vet inte..)





Finns ingen bättre känsla än det första doppet i havet när man kommer utomlands.
Här doppar vi fötterna på Dolphin Beach i Huay Yang och ett HAV som har det konstiga namnet Kinesiska Sjön.



Andra dagen så hade vi lite oflyt med vädret. Solen tittade inte fram många minuter den dagen. Vi satt mest och slappade på verandan. Trotts det "dåliga" vädret kunde vi iallafall chilla i 28 graders värme.





Jag shoppade LITE på en liten marknad som vi var på iallafall.
Shoppingen här är verkligen oslagbar.
Billigt och bra.



Sitter på räcket på verandan och tar mig en martini.




Tredje dagen var vi också på marknad. Morgonmarknad, i REGN. Jag köpte mig en fin liten väska som jag inte har en aning om när jag kommer använda. Man gör ju massor med onödiga köp. Men är det någon gång man ska göra det, så är det här.





Typ detta jag köpt hittills.



Kommentarer
Postat av: Sarah & Thea

Åååh underbara bilder!!! :D Gud vad gött ni har det!!!

2011-01-08 @ 22:14:15
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0