BARNMÄSSAN 2011



Under den senaste veckan har jag varit otroligt upptagen med Barnmässan. Det har varit väldigt mycket att göra men det har varit så otroligt kul! Jag har träffat många nya väldigt härliga människor och jag har lärt saker om både andra om mig själv.
Det har varit helt otroligt att få vara med från början och bygga upp och se utvecklingen, sedan vara med och driva ett projekt som detta och även få återställa allt till det vanliga. (Det var en sjukt vemodig känsla jag hade när det började att lida mot sitt slut, men det var liksom en häftig helhetsupplevelse.)



Här står jag och Carro i den underbara vårsolen och välkomnar alla underbara utställare!



Såhär såg EM's fina monter ut som Familjerna Annorlunda skulle vara i.





På torsdagen fick vi ringa in lite vänner som fick hjälpa oss att packa goodiebags. Superduktiga var dom!



Här står jag och tar emot den underbara familje Ilmrud. Är oerhört tacksam över att jag fått lära känna dessa underbara människor. Kändes otroligt tungt och tomt när dom åkt. Saknar dom alla hur mycket som helst. Men det ska inte dröja innan jag åker dit och hälsar på dom!



Det blev en härlig start på fredag morgon med många morgonpigga människor.



Älskar den här sköna bilden med Flammy (Brandkårens maskot) och lille Adam, en utav dom härliga Ilmrudsbarnen.

Vi avslutade hela projektet med att äta sushi och det satt som smäcken i bäcken!

Hur som helst så har det här varit en alldeles underbar upplevelse som jag är oerhört tacksam för.







Kommentarer
Postat av: /A

Det var allt en snygg arrangör på den översta bilden tycker jag! :D

2011-03-31 @ 19:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0