Klemner studio



Förra veckan var jag på första mötet med Linda Klemner angående min praktik på årets Barnmässa. Vi gick igenom lite simpla saker samt arbetsuppgifter. Vi fick välja våra arbetsuppgifter och när jag fick höra om familjen Ilmrud nappade jag direkt! En bloggande sjubarnsmamma och mitt intresse var fångat.

Imorgon kommer det att dra igång på allwar. Planering, förberedelser och arbete inför mässan som kommer att äga rum nu till helgen kommer att ta fart och jag ser verkligen fram emot detta med ett leende på läpparna. Läser Barbamamma Madeleines blogg och den är riktigt rolig och inspirerande! Någon dag vill jag också ha en stor familj... MYS.
Nu måste jag sova för att vara fit for fight igen imorgon.

NATTI NATTI


Kommentarer
Postat av: Marlene

Linda är en fantastisk människa!

2011-03-22 @ 05:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0