Roadtrip till Branäs



I fredags tog jag med mig Frida och Angelica till Branäs. Vi bodde hos Lisa som bor där uppe så tack till henne för att vi fick bo där! Direkt när vi kom upp åkte vi och beställde pizza, sjukt längesen jag åt det. Sen tog vi oss lite vin och därefter satte vi oss i badtunnan, vilket typ var det bästa på hela helgen.
Sen gjorde vi oss lite i ordning för att dra vidare till Branäs most famous place - BRANT'S. Hehe. Det var galet och Frida bokstavligt talat ägde dansgolvet när Mambo nr. 5 spelades. Lovely var det!
Underbart var det också att träffa våra vinterlandsbor Mary och Johanny! :)



Vi startade lördag morgon med att sätta oss på varsin stol vid solväggen. Helt sjukt underbart att äntligen få känna värmen igen. Lite schtek och den underbara solen trollade återigen fram mina fräknar.

Johanna och Mary joinade oss en stund innan vi drog till backen där vi grillade korv. Sen drog jag på mig bootsen och brädan och för första gången i mitt liv provade jag att åka bräda. Jag tog stora backen direkt och klarade det bättre än vad jag någonsin kunnat förutspå - inga brutna ben, bara lite ont i rava :)



Det här är någonting jag absolut kommer att följa upp! Snart ska Daniel följa med mig till backen igen och när jag har lärt mig att stå på benen ska Lojjan också haka :) KULIGT!

Jag har haft den bästa helgen på länge! Tack brudar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0