Godis i glas, kalas!



Sitter i sängen i mitt rum hos mamma som inte alls är lika fint och harmoniskt som det var för två dagar sedan. Varför är det en syndrom jag bär på? Att jag lyckas ha det så otroligt rörigt runt omkring mig hela tiden. Håller på att göra en rårensning i min garerob, slängt tio par skor, femton par byxor och sjutton tröjor, några väskor osv. Har alltid varit en jäkel på att spara på massa skit, men nu är det slut på det!





Trots att jag HATAR rödvin så tycker jag att de glasen är så himla fina! Stora vinglas. Nu har jag funnit en sjukt bra lösning på vad jag kan ha mitt tomma sängbordsvinglas till. Perfekt som godisglas! Fint, ellerhur?!
Idag är det ju faktiskt lillördag sa dom på radion när jag var påväg hem, så då svängde jag förbi kiosken och köpte mig lite göddigt. Firar lite med mig själv också eftersom jag idag fick ett samtal från Norge utav en kvinna som ville att jag ska komma på arbetsintervju! Härligt! Hoppas! Nu ska jag fortsätta att plugga buddhism och hoppas på att jag får klart detta idag. Adjöken fröken ♥


Kommentarer
Postat av: /A

Råbra! :)

2011-05-04 @ 21:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0