Inspiration!



Är det inte alldeles underbart med folk man känner att man blir inspirerad av? Det är i och för sig alldeles underbart med alla möjliga olika människor, men idag hittade jag en blogg som jag föll pladdask för. Hennes blogg är helt underbar och jag blir otroligt inspirerad och motiverad.

http://chibichibimoon.blogg.se/ bloggar om mat och blev nyligen månadens matblogg, eller om det kanske var årets? Jag läser inte mer än typ tre bloggar vilka är mina bästa vänners, men den här är jag bombsäker på att jag kommer fortsätta att följa. Superkul!



Nu ska jag iväg och köpa ingredienser till att göra fyllda tomater till rödingen vi ska äta ikväll! MUMMS <3




Kommentarer
Postat av: Pernilla

tack så supermycket för den fina kommentaren hos mig, och för de fina orden du skrivit här också :) jag blev så himla glad! det är så härligt när man får feedback på det man gör!



hoppas du får en riktig toppendag. kram!

2011-05-02 @ 12:46:22
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0