Plugg bort din sura min



Den senaste veckan är det one thing only som har excisterat i mitt huvud och det är plugg. MED ALL RÄTT. Jag, tidsoptimisten själv sitter nu och har tusen saker kvar innan sista de sista inlämningsdagarna! GAH.



IDROTT & HÄLSA B
NATURKUNSKAP A
RELIGION A
SVENSKA C
FILOSOFI A
PSYKOLOGI A
INTERNATIONELLA RELATIONER
KOMMUNIKATION
ARBETSMARKNAD FÖR TURISM
ENGELSKA C
HISTORIA B
TURISM OCH RESOR
TURISM, NATUR, KULTUR OCH MILJÖ
PROJEKTARBETE

Kul för mig att jag har gjort det överstrykna på ungefär en vecka och resterande ska vara klart imorgon eller senast på söndag. TUMMEN UPP. Kan ni förstå att jag varit lite halvfrustrerad på mig själv?

Har laddat upp lite inför den kommande natten som kommer att vara minst sagt fullspäckad av plugg.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0