Förra helgen.

FÖRRA HELGEN:
Helgen har varit skön. Lugn. Lagom.
I lördags spelade vi trav vilket inte gick värst bra. Sen gick vi till Darmin och Loubna och grillade, det var hur gott som helst. KÖTT Ä GÖTT I BÖTT säger jag bare.
Efter att ha suttit och småpratat lite gick jag och Jannis hem.
På söndagen gjorde vi mysfrulle innan Jannis gick till jobbet. Sen skulle jag stryka men efter ett par tröjor gick järnet sönder från ingenstans, fatta ingenting verkligen.
Så jag kollade hela första säsongen av The Hills och småstädade, tvättade lite och så...
Sen åkte jag till Sara. Drack kaffe chattade lite.
Gick till Nora gosade med hennes kattungar sen åkte jag och Jannis och handlade på Nya tidens stormarknad MAXI, MAXI. Vi köpte bara gottiga grejor. Mmmmmh.
Sen ringde Dadomeister och bjöd oss på middag. Mmmmm.
Så vi gick dit, åt, chattade lite. Sen åkte jag och Jannis hem ............., såg på film åt naturgodis och de nyttigaste chipsen vi kunde hitta. Jag somnade dess värre. Och när jag vaknade såg jag hur Jannis hade smygöppnat chashewnötterna och försöka plocka dom så tyst som möjligt ur påsen but BUSTED baby :) Haha, helt söt. Nu när jag skriver om honom så saknar jag honom, som vanligt. Han är verkligen mannen för mig.
Charlie spelade en jävligt bra låt på jobbet. Som jag inte hittar, trots att jag vet namnet. Frustrerande...

(Chikane, skrivet av Charlie, the boss of Dialon.)

 

Den här veckan har jag bara jobbat två dagar.
Har haft "mensverk" eller nåt, vet inte riktigt om det är det eller något annat, men det är synd om mig iallafall.

Idag har jag fortfarande ont, helt galet är det faktiskt. Igår när jag satt i bussen och skulle gå av trodde jag helt seriöst att jag skulle svimma. Usch det är hemskt som fan.
Nu ska jag till Sara.

Ett litet tack till Jannis för igårkväll, det var så himla mysigt.
Vi har varit tillsammans varje dag i typ ett år, och du ger mig känslan avdet speciella pirret i magen, flera gånger i veckan, ibland om dagen. Du är den bästa pusselbiten jag någonsin kan tänka mig.


Ikväll blir det remi och pizza med gänget.
Nu måste jag RUSA.

Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0