Norrköping

I fredags åkte jag, Sara och Dalal med Pillan och Hampus till Norrköping och hälsade på Ellie och familjen.
Det var en supertrevlig helg. (saknade Nora bara)
Snart ska vi dit igen!
Hon bor precis vid havet, så sjukt fint. I love it.
Och New Yorker, LOVE IT!
Det är en nice stad är det.
Igår tappade jag min plånbok.
Idag hittade jag den. Den är hos polisen.
Tur för mig. Verkligen.
Jag sitter hemma hos Vedad nu, helt själv. Han och Sara åkte till Sara för att fixa något. Jag har läst hela dagen typ. Och nyss så läste jag klart den.
Candy så jävla grym bok alltså! Blev lite besviken på slutet bara, som alltid.
Men klaga på livet ska man ju inte göra iallafall. Jisesamalia.
Tracy Chapman <3 skönast ever.

Haop.. vafan ska jag göra nu? Sova lite kanske.
Snart kommer Stelios och Dino hit iaf.

HARE SOFTLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0