Bingo!

Jag är bajstrött men kände bara för att ta en paus i Kalla kriget skrivandet.
I lördags åkte jag med Jannis in till stan när han skulle jobba, så jag och Sara träffades på bingon 11.15 för att spela ett par spel eftersom Vedad också jobbade.
Vi spelade ett spel som heter Slutspurten och Sara vann då 2500kr. 500 gick direkt till potten som vi har, för att inte behöva paya cash hela tiden, och resten (över 1000) splittade vi.
Jag och Sara gick till Scorett där jag köpte ett par jättefina skor, 12cm klack, som jag har vinglat runt i lite nu ett par dagar för att lära mig gå i dem, men det går bra! Bättre än jag trodde.
Igår sa vi att vi skulle köpa en BOLT-hamster som ska heta Snap. Oh va coolt det vore. Vi är typ fem pers som ska dela på den och ha den i skolan. Ubercool.
Igår spelade vi fotboll hela gänget, nästan. Jag var inte ombytt men det slutade med att jag spelade i ballerina. Men det var riktigt skoj!
Sen gick jag, Sara, Vedo och Jannis och spelade bingo igen, som däremot inte gick så bra.
I helgen firade jag påsk med Jannis och hans familj, det var helt underbart.
Stelios är i London, och det är så sjukt tomt utan honom, både hemma och i skolan. Saknar min sockertopp. Hoppas han har det superbra och att han haffar någon brud i London :D Nu när han är international i Sverige måste han ju avansera och bli international in the wurld.
Okej, nu ska jag dela ut någonting med min sötisbaby Jannis. Funderar på om jag ska åka hem och sova. Är så sjukt trött...
Idag finns det saker jag måste göra
- PLUGGA

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0