Yeea, hollywuuds!

Den här veckan har varit väldigt innehållsrik...
Har umgåtts väldigt mycket med underbara människor som ger mig vad man egentligen behöver i livet, kärlek.
Har spelat ganska mycket bingo, vilket ger någonting man faktiskt behöver för att överleva, bingo = pengar.
Spelat fotboll, vilket är någonting man också behöver, för att fysiskt må bra.

Det är väldigt roligt när vi lirar nu, vädret är underbart, människorna och stämmningen. Vi spelar vid Lillängsskolan, för dom som vill joina någon gång kanske, men inträdet kostar, mohaha. Det är hollywuudsgänget, Darmin som lagkapten, Omar, Selver, Rekko, Rama, Jannis, Vedad, Faisal, Tore och Dino, sen har vi oss sexiga cheerleaders Sara, Loubna och Jag. Det är über till max!
Den enda gulleplutten som saknas just denna vecka är The P.I.M.P Stelianus, som varit i London under veckan och haffat guzzar.
Nu fattas bara lite mer värme så att vi kan bada vid trumman. Så kan Sara också få se hur paradiset ser ut där vi kommer tillbringa våran sommar.
Igår saknade vi Stelios då vi var på I2 jag, Jannis, Vedad, Sara, Darmin, Omar och Loubna som var jättemysigt!
Tack för det allihopa :D Vedads min slår allt när vi åkte Ranger, aldrig sett någon så rädd i hela mitt liv.

Idag gick vi upp vid 10 och gick direkt till bingon eftersom det var kundklubbsdag, Jag, Sara, Jannis och Vedad. Vann inget förutom presenter tyvärr, men fick iallafall god mat!
Just nu är Jannis och Vedo och köper coronas som vi ska ha till sen. Ska till  min far och sitta på balkongen och grilla, sen ska vi ner till bryggan och mysa, det blir überdüber! AWI JAG LÄNGTAR!
Idag har jag och min baby 5 månader  så jag vill bara säga också att I really really love him! AAAA, de vill ja :)
Sen vill jag också skratta åt när jag och Sara gick över vägen mitt i stan och det var en bil som körde över en ballong så vi skrek riktigt högt och alla kollade på oss och skrattade, men inte lika mycket som vi skratta åt oss själva :D best ever, nästan.
Ser ni två überhot brudar vingla runt på stan i 12cm klack är det Jag och Sara (vi tränar på att walk like queens i våra nys uberhotta skor).
Det var allt för denna veckan. Ser fram emot ikväll och nästa vecka fylld med massa nya äventyr.
Aaaaaide ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0