May it be

Jag fick nyss ett sjukt sött sms av Jannis om en sak jag själv inte har tänkt på så mycket, om ens något alls..?

Sedan jag träffat Jannis har jag förändrats en hel del, personligen anser jag det vara till det positiva.

Innan jag träffade Jannis var jag en riktigt ..busunge, eller något liknande.

Jag var ofta ute och festade och drack, mer än jag ibland kunde hantera. Jag skötte inte skolan, så som man ska. Och... ja...

Som jag sa till mormor, det finns ingen person som någonsin, inte ens mina föräldrar som pushat mig så som Jannis gjort...

Och så mycket som han hjälpt mig. Så många gånger jag vet att han blivit galen på mig när vi har pluggat matte fram till kl.2 på natten :)

Jag älskar honom verkligen.

Anledningen till att jag ändrat mitt levnadssätt beror inte bara på att det har varit krav för att vi ska funka tillsammans eller att jag ska se bra ut framför honom, utan också för att JAG ska kunna funka.

Som jag också sa till mormor så har jag aldrig mått såhär bra. Jag är nöjd med den jag är nu och på vilket sätt jag lever.

Sedan jag fyllde 18 år, har jag festat ca fyra gånger och varit ute på krogen tre av dessa och jag är faktiskt väldigt stolt över det.

Vad gör vi nu liksom?

Jag, Sara, Jannis och Vedad umgås ganska mycket, och vi kan sitta en fredagkväll och spela kort och dricka kaffe och ha hur kul som helst.

Vad mer behöver man? Just nu kan jag inte få det bättre.

Min bästa kompis Sara, hennes kille och en utav mina bästa kompisar Vedad och min underbara karl Jannis.

Finns bara en sak jag kan säga om detta och mitt liv egentligen; PAAARA POLI KALO! ...KAI SAGAPO AGAPIMOUS!

Nu är det väl bara vissa saker som ska falla på plats så att jag kan vara superduper nöjd sen.

Jag älskar dig Jannis. Om det så skulle krävas att jag skulle bo i en grotta för att få vara med dig so may it be.

Aaaa, puss på pannan!

Allt för dig, och mig, och OSS.

Jag älskar oss. Aaaa, det gör jag gör jag.


Nu ska jag försöka sälja en ICA kurir så att jag får dubbelbonus.


CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0