Film, kycklingvingar, chips.

Igår hade jag och Jannis en helt underbar myskväll med film, kycklingvingar och chips.
Det var meningen att vi skulle ha typ världens mysigaste morgon med dunderfrukost och promenad men istället så förstördes den för att jag inte hittade mina legginsjeans så då fick jag damp och blev på dåligt humör.
(förlåt så himla mycket älskling för att jag förstörde våra fina morgon, i'll make it up to you)
Innan vi började skulle vi hoppa förbi stan och köpa ett par jeans till mig. För att jag typ, inte har några alls ;P Och Jannis älskar när jag har jeans på mig, så han sa att jag skulle få låna pengar utav honom eftersom jag är typ fattig nu. Det var nog den snabbaste shoppingrundan jag någonsin gjort!
Vi kom till affären kl.halv 12 och kvart i tolv betalade vi, och då hade jag med mig två par jeans, en vit söt tunika och en skinnjacka. Popo. Och min älskling va helt snäll och lånade mig pengar, usch, får dåligt samvete.
Men snart får jag min lön och då kan jag betala tillbaka honom allt jag är skyldig och lite till :)
Önskade jag vann en miljon så jag kunde betala av hans lån och köpa honom audi a5 med ljudsystem :D hihi.
(plus att jag kunde köpa ett par shu tu lulu skor, haha)
Ikväll ska vi till Darmin och säga hejdå till hans mor & far för att dom åker till Bosnien, sen ska vi käka baconsallad.
Idag gick det för övrigt sämre än sämst på jobbet, igen :( BLÄÄÄÄÄ vilken dålig start!!
OK...
nu slutar jag snart.
TACK & LOV!
Aide, byee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0