Varning, halkigt golv.

Kom nyss hem till Jannis.
Har varit hos mor och käkat middag med morbror, mormor, mor, Jannis och Tommy och det var verkligen jättetrevligt!
Nu ska jag fila mina naglar och göra fransk manikyr, för annars går dom sönder.
Idag lämnade jag in Kalla kriget uppgiften och Riksdag och regerings uppgiften. SÅ GLAD FÖR DET! Vi hade också box på idrotten idag, jobbigt ;/ men jävligt roligt.
En sak till som var jävligt rolig idag var när jag ramlade hemma hos mamma idag, hon hade nyss skurat golvet och jag skulle hoppa på Jannis så ramlade jag i typ slowmotion och tog tag i Jannis och drog ner honom typ, jävlar va kul det var.
Imorgon är det tisdag och då ska jag vara jätteduktig tänkte jag.
Nu ska Stelios spela wow, så jag måste walla mig.
Have a nice day!

Och idag vill jag ge en puss till Sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0