Allmänt.

GODERMORGON MITT HÄRRSKAP!

Igår var det ju bowling och käk med jobbet, vilket självklart var kul! Träffa cheferna och kolegerna utanför jobbet liksom.
Först gick det superdåligt för mig på bowlingen men sen när jag fick strike en gång, så rullade det på, men Josse var dock elit.
Sen åkte jag och Jannis till mamma, och sjöng, pratade, åt kycklingvingar och hade mys.
Sen åkte vi till Vedad och Sara och spelade lite remi.
Så vi han med en hel del på en kväll.

Ikväll ska vi skjutsa mamma och Thommy till Kil, sen ska jag, Jannis, Vedo och Sara till Biljard9an, lira lite biljard och ta en drink, för omväxlings skull.
Det blir en tidig kväll iallafall. Skönt det.

Nu ska vi tippa trav.
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0