Ska vi ta en drink nästa år?

Lördag idag.
Hittills dryg.

Skulle jobba, men det avbröts pga personliga skäl.
Plus att det hände något väldigt pinsamt på jobbet. Pinsamt. Typiskt min tur va?

Jag och Sara pratade förut om att vi skulle göra fler saker om veckorna. Att vardagen har blivit väldigt vardaglig och vanlig på typ.
Så säger hon; Ska vi gå ut och ta en drink nästa år? (När hon i själva verket skulle fråga om vi skulle ta en drink nästa vecka.) Det tyckte vi va ganska roligt. Kanske var för att vi var så uttråkade vi tyckte det?

Snart ska jag hoppa in i duschen och fixa iordning mig. Jocke fyllde år igår, så vi ska dit och gratta honom och träffa Nora. Varken jag, Jannis, Sara eller Vedad ska dricka, så det blir ytterst lugnt.

Idag gick jag och Sara förbi Bianco och såg dom sötaste skorna som jag verkligen VILL ha. Limited edition också! Haha. Nej, men uber var dom. Kanske inte lika uber som dom andra som jag vill ha på nyår, men nästan. Riktigt fina till fest iallafall! Typ fester som bröllop, dop, lite finare fest liksom.

Min älskling har gått till ICA, saknar honom redan.
För första gången på 100 år typ, ska vi sova hos mamma, och vara själva. Åh va underbart det ska bli!
Uuuu vilken kärlek jag har till denna människa! Helt otroligen hur en annan människa kan betyda så mycket för en själv...
Ska pussa ihjäl honom när han kommer hem.
Jag vet att du läser min blogg älskling, så this is for you.
Love is just like flashes of light,
streaming troughout out of my heart.

Wherever you go I will follow
I just wanna be where you are
Like a shooting star
You shine brightest of them all
Wherever you go I will follow
And it doesn’t matter how far
Like a shooting star
You shine brightest of them all.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0