Faktiskt forever.

Giasas!

Igår som ni vet så såg vi filmen fighting, och på en skala 1-10 får den 5, fast bara pga slutet, i övrigt var det ingen höjdare för att den var ganska dryg.
Somnade vid typ kl.2 igår, så imorse var jag sjukt trött.

Hade första psykologilektionen idag, den var ganska dryg, men blev bra när Jannis kom och hjälpte mig och Nora.
Sen var det idrott som jag inte var med på, åkte hem till Jannis och myste, sen lunchade vi. Jag åt sushi ÄNTLIGEN, vet inte hur länge sen det var sist! Men det var iallafall hur gott som helst! Nu har jag ätit sushi på alla Karlstads sushiställen och det är ganska lätt att ranka dom.
1. Happy kitchen
2. Koya sushi (där jag åt idag)
3. Sushi baren på drottninggatan som jag inte kommer ihåg vad den heter.
Jannis åt burger king.
Vi ville vara lite romantiska så vi åkte till skolan och satte oss och åt i ett grupprum..?
Skulle egentligen också haft engelska, men jag sket faktiskt i den och åkte hem med min baby.

Efter ett tag kom Sara och Vedad hem till oss, och vi spelade som vanligt och som alltid lika roligt, remmi. Och gissa vilka som vann? Jo vi, såklart. Mohaha!
Sen var det ju också meningen att jag skulle ha jobbat idag, men Smaro kom ju hem, så jag ringde in och sa att jag inte kunde. Tänk! Det var TVÅ månader sen vi såg henne, och när hon kom hit fick jag världens hjärtklappning, det var så sjukt kul att se henne igen! Ville bara krama sönder henne. SÅ himla bäst är hon!

Nu har vi precis käkat pizza, så nu är jag dyngtrött, så efter detta blir det pyjamas och sängen! (L)
Imorgon hoppas jag verkligen att telefonen kommer. AWI, min söta feleton.
Imorgon blir det skola och jobb.
Uuuu, kommer sakna Jannis! Saknar honom så fort jag går ut genom dörren. Jag HATAR när morgonen kommer, och vi måste skiljas åt. Det suger lika mycket varje gång.
Så himla tur att jag har honom. Och hans familj. Dom är så himla goa allihop!

Älskar dig Jannis.
Faktiskt forever, aaaa det vill jag och hoppas jag!

Tora...
Kali nichta!
Taleme avrio.
Filiakia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0