Keep up the good work!

Giasas galli!

Nu har jag inte skrivit på ett tag, och anledningen till det är jag att kommit hem från Funäsdalen, hem till min älskling, och han är ju faktiskt det som prioriteras först. Sen har jag också haft väldigt mycket annhat för mig också...

I måndags började skolan, alltså igår... Vilket faktiskt kändes väldigt bra. Skönt att komma igång! Så jobbade jag också, och köpte två nagellack.

Idag har det varit en minst sagt hndelserik dag. Vi började imorse med nollning på torget. Det var riktigt kul! Verkar som en väldigt bra klass tukl1. Sen var det kossor och aftonklädde äldre människor på torget som dansade och hade sig. Ja, inte kossorna, men dom sjöng iallafall med.
Efter vi varit på torget kom Jannis och hä'mtade mig, vi åkte till Elgiganten och kollade mobil. Skulle egentligen köpa den idag, vilket jag också gjorde, men den fanns inte i butik så jag beställde på internet, och det blev inte touchwizen utan en annan samsung touch pink, s5038, eller nåt, men jättefin iallafall! Tror och hoppas att jag blir mycket nöjd. Den här gånger täcknade jag och drulleförsäkring just in case jag tappar den i toan eller kaffet igen, hehe.

Skulle egentligen ha jobbat idag, men min älskling kanske ska opereras fick han reda på idag, så jag ville finnas vid hans sida istället.
Dock så var han tvungen att jobba ett par timmar, så nmedans han jobbade skulle jag fixa ett foto till mitt busskort, men istället gick jag runt och kollade vad jag skulle köpa till honom för att han för det första; är så himla go, för det andra, den fina överaskningen jag fick av honom när jag kom hem, för det tredje att han fick reda på detta tråkiga med operationen idag och för det fjärde att han är den yberbaraste pojkvännen i världen! :)
Först köpte jag ett jättesött mirandanalle-kort, där det stod "Tack för att du förstår nät jag inte har gjort rätt... tack för att du finns där med ditt förstående sätt, tack för den uppmuntran som jag fått då som nu men mest av allt, tack för att du är du!" Så sjukt passande och supersött!
Sen köpte jag ett par Calvinkallingar som dom slog in i ett superfint paket, och sen självklart en ros, för hans skönhet! Hihi. Så sa jag till honom att jag skulle till bilen och hämta en bok, men då lade jag istället dit presenten i framsätet och han anade ingenting!
Sen när vi gick till bilen och han såg detta blev han superduper glad, och det blev jag med, så himla perfekt var det! Inte så mycket, men en liten surprice iallafall, för att jag vet att han älskar surprices.
(Jag älskar dig verkligen Jannis, min ängel på jorden!)

Nu ska vi se på fighter.
Imorgon skriver jag nog inte något för då kommer Smaro hem, så då kommer jag att ha fullt upp! GUD vad jag har saknat efter henne!
Ska bli så himla kul!

Nu tjatar min älskling att jag ska sluta, så vi ses!
Ha det så bra.
Tjoflöjt!

JUST DET! Tack för era fina kommentarer! Fick ett besöksrekord på 19 pers, haha. Men kul iallafall :D Keep up the good work! Som Jannis brukar säga till mig när jag är duktig i skolan :D


Kommentarer
Postat av: The chosen one

A hej hej a waow :D a jag älskar dig så att mitt hjärta spricker snart, a det gör det =) nu sitter du där och funderar på vad jag skriver här, men vad jag egentligen skriver är inget, för det jag vill göra nu är att få dig förvirrad över vad jag har att skriva :D AAA WAOW nu blir du lite förvirrad för nu går det jäkligt snabbt vid tangenbordet =) Bottom line my dear, du översaskade mig verkligen idag, och detta uppskattas till 10000000000000% glad över att du finns där för mig :D WWW WAOW sitt där du å ät dina naturchips, bjud aldrig, DÅ VET JAG! :P aaa skoja gå hänmta copla nu så kollar vi på fighter :D:D:D:D

2009-09-01 @ 21:58:49
URL: http://p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0