Borta bra, men hemma bäst

Tjollaibolla!

NU NI! Sista dagen i fjällen, det snöade och var nästan enbart jobbigt att åka upp och ner för backarna. Jag hamnade till slut i en värmestuga där jag roade mig med de verktyg jag hade, kamera och mobil.
Har massa bilder att visa när jag kommer hem, som sagt.

Nu strax ska jag börja packa, det kommer nog gå fort som fasiken eftersom jag inte packat upp allt. Haha.
När jag har packat ska jag och Daniel gå upp och spela lite biljard och så ska jag nog sola igen, fast bara 10 min.

Huvudsaken är att jag snart är hemma! ♥



/ FIALIA


Kommentarer
Postat av: lojjan *svar på kommentar*

tack så mycket* Ja du får med färga så! :)

Roligt att du är hemma igen, vi ses på måndag... Nationella prov då O.O glöm inte de!

2010-04-17 @ 10:56:52
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0