Friheten formade fia

HOWDIEHO!

Första praktikdagen idag då, och den var helt okej, förutom att jag var tvungen att gå upp alldeles supertidigt.
Förut när jag kom hem slängde jag mig direkt i sängen.

Jag ska göra om mitt rum hos mamma, måla det och sätta upp en jäkla massa foton, för foton är något jag verkligen älskar! Foton och videos ♥

Nu tänkte jag ta mig en liten joggingrunda runt rudsspåret, får improvisera med joggingskorna eftersom mina vanliga inte är här, men jag vill jag vill och jag MÅSTE göra något eftersom jag verkligen legat på lat och tjock sidan nu när jag varit sjuk.
Måste ju ligga i hårdträning nu, så att jag inte skämmer ut mig på vårruset och infokomps årliga fotbollsturnering!

På torsdag har jag även tänkt mig fotbollsträning, för första gången på typ två år, med kil, saknar verkligen alla goa människor där!

Nu kom Lisa hit, dags att vara social! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0