Grattis älskling



En vanlig helg...
Nej.

I fredags var vi ute och firade Jannis, som fyllde år i söndags. Jag köpte en jättefin klänning och hade på mig. En blå, som jag kollat på i Sthlm men slog alltså till i fredags. Vi startade hos Nicklas med lite gott vin och Cranium som är ett otroligt roligt spel. Det ska jag köpa. Vi åt torkade maskar med texmex smak och hade väldigt trevligt.
Därefter bar det iväg till Korriander. Mitt favoritställe i Karlstad.
Dans och sånt.
BK.
Hem.
Sova.
Inga bilder, dumma mig.

Lördag var tråkigt, jag gjorde ingenting. Mådde dåligt.
Jobbade natt.
Jobbig natt.



söndag

GRATTIS JANNIS KESKINIDIS
23 ÅR






Jag hoppas att du hade en underbar dag, trots att jag ägnade väldigt mycket tid till att plugga teori.
Jag vill att du får ett bra år som 23:åring och att du kommer utvecklas som människa samt att ditt liv kommer att utvecklas och att du framför allt kommer få ett år som kommer att ge dig det viktigaste av allt - glädje.
Jag har aldrig träffat någon som dig Jannis. Du är oerhört speciell. Du är en av få människor jag träffat som alltid gör saker för andra, och kanske inte så mycket för sig själv. Du är den människa med det finaste inre jag någonsin känt. Ibland blir du så snäll, att du är dum, men hellre det än vise versa ;)
Jag är väldigt glad och kan skatta mig lycklig för att jag har dig. Att jag ens fått chansen att få tal del utav en människa som du.
Du har funnits där, när än jag behövt dig och både när jag behövt och inte har du ställt upp.
Du har gjort saker för mig, som ingen annan någonsin skulle ha gjort och du har älskat mig (och älskar mig) trots att du vet precis vem jag är.
Så som du älskar mig, älskar jag också dig.
Jag önskar dig all lycka under året och för resten av ditt liv.
Sagapoo PARA poli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0