ÄNTLIGEN FREDAG

TJENARE TJENARE!

Hade mysigaste lunchen ever, med min underbara pojke idag. Tack för det babe! ♥

Har precis haft nationella, så ja, jag sitter fortfarande i skolan, tänkte att jag kan skriva nu, eftersom jag inte kommer att hinna göra det sen.
Ska till Johanna ikväll då, blir en grön partykväll och ni vet ju om mitt problem, men nu är det löst. Så ikväll kommer jag att se ut ungefär såhär;

- Svart klänning med små axelvaddar
- Gröna leggins
- Svarta ankle high heels

Ja, eftersom jag har hämtat min nya kamera så får ni uppdates redan imorgon!

Ha en bra kväll allesammans!

 


Kommentarer
Postat av: Jannis

Kunde inte bli snyggare =)Hetast av dem alla va du igår =)

2010-03-20 @ 15:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0