... på FREDAG, det gillar jag mest

HEJSAN TJOSAN!

Haop, sitter i skolan... och nu var det ÅTERIGEN ett tag sen jag skrev, jäkla dumma mig. Men som ni säkert förstår så har jag en heeeeel del att göra i och med att jag ligger (låg?) efter med allt i skolan. Men nu har jag kommit in i mitt "plugg mode" som jag kallar det, så jag är nog snart klar med allt. Om kanske två veckor, som är mitt mål iallafall.

Har gjort klart Hälsopedagogiken och Engelskan nu iallafall, så det är ju rätt så gött! JAPP!

Nu är det helg, och det kommer inte bli en partyhelg, utan en mys/plugg/go helg.
Måste göra lite nödvändiga saker som att städa och plugga.

STOR NYHET

Jag och Jannis har gjort flertal intresseanmälningar på massa lägenheter eftersom vi ska flytta ihop!
På MÅNDAG, får vi reda på när vi ska på visning på en, så det är ju bara att hålla tummarna!
Den ligger i Skoghall, en tvåa på 60kvadrat. Om vi flyttar blir det nog fotboll i Skoghall för mig, är så himla sugen!
FOTBOLL ♥ och så är det bara.

Dagens låt: Black eyed peas - Meet me halfway

Ni får lite info imorgon, om vad som hänt och kommer hända, för det blir nog faktiskt en riktigt härlig hälg så det hoppas jag också att ni får!

PUSS & KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0