Top of the world

HEEY KAJ, HALLÅÅÅ BOJE!
någon som kommer ihåg den störda reklamen förövrigt?

Ojojoj vilken mysardag detta är egentligen. Knallgrått väder ute och lite småregn som gör att man bara vill krypa ner i soffan och gnaga på något gott.
Idag har jag haft idrottlektion för klassen, där vi hade fotboll och jag är hyfsat nöjd. Hoppas att alla tyckte att det var lika roligt som jag!
Har också lämnat in ett sjuhelvetes arbete på sju sidor så tummen upp för det!
Är väl mer eller mindre ikapp nu, skulle jag vilja påstå.
Igår så gick jag aldrig in och skrev om jag hade gjort det där arbetet, men mission complete!
Nu ska jag göra en utvärdering på min, och två andras lektioner, så är jag också klar med det.
U VA JAG ÄR NÖJD.



Dagens låt: Pussycat dolls - top of the world


Kommentarer
Postat av: lojjan*

Duktig du är fia!! :) Synd att jag missade din lektion ju! :/ Det hade vart rolit!

2010-03-31 @ 19:47:49
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0