I see you

HEJ PÅ ER!

Nu sitter jag här, i sista sekund, och har ingen aning om vad jag ska ha på mig imorgon på st.patrics "firandet" med klassen! Så typiskt mig!
Har försökt att leta inspiration på internet, men har inte hittat ett skit, trots att jag har haft sen i måndags på mig. 
Får väl börja rota som en galning i garderoben, NÅGOT grönt måste jag ju ha!?



Kanske borde ta en grön gardin och virra in mig i? Riktigt coolt tycker jag.



Imorgon, eller på lördag kommer Chrille och Jennie ♥, hit, så jag ska nog inte jobba på lördag, men vi får se hur det blir...

Imorgon ska jag också hämta ut min kamera. Ni vet ju att den gick sönder när jag tappade den, så fick jag nu brev om att jag ska komma och välja en ny.
På ett sätt är det lite bra, eftersom jag var trött på den rosa färgen, så det är lite bittersweet. Men det är det egentligen med allting.

Idag var jag hos farmor och farfar, det är alltid lika roligt att träffa dom, och jag är blir så himla störd på att jag inte kan vara där mer än jag är. Dom är så himla söta mina underbara grans ♥
Vi pratade mest om resor och skolan, och så satt vi och löste korsord. MMM.. MYS!

GRATTIS TILL MIN UNDERBARA VÄN, SOM IDAG FYLLER 19 ÅR, VÅRA SISTA ÅR SOM TONÅRINGAR SKA VI FANIMIG VÅRDA VÄL, ELLER HUR?
GRATTIS SARA, HOPPAS DU FÅR EN UNDERBAR FÖDELSEDAG!


Förutom Ja Må Hon Leva, så är Dagens låt: Leona Lewis - I see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0