Fridas förtjänst



Finns det något värre än när en oteknisk jävel som mig, råkar radera hundra meningar man nyss skrivit? SVAR, NEJ.
Idag har vi kollat på min nya personliga favorit - laserturken och den går liksom inte se för många gånger, det är verkligen lika kul varje gång.

Imorgon, eller idag, ska jag smita hem lite tidigare från skolan, ta mig en powernap hemma i typ en timme, och sen ska jag som sagt nöta massa körkortsteori. Vill ju så himla gärna bli klar med massa skolarbeten också, för det tynger ner mig så att jag inte ens kan stå rak i ryggen! ELLER så kanske det beror på att jag jobbade hela lördag natt med att fylla på läsk? Hm, det var iallafall värt.

Jag var fin idag i skolan. Frida också. Fast det var hon faktiskt, hon var bara låtsasful en liten stund.



På torsdag kommer det två killar från USA till våran engelska lektion.
WOHO! Dom är uberkristna och heter Jordan och Joseph. Dom är med i missionskyrkan.
Dom är hjärtligt välkomna.

PS. Det är tack vare Frida jag kom igång med körkortet. Tack Frida. Hon är min stilpolis också. Bestämde jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0