Plikt



Har blivit riktigt dålig på att hålla bloggen uppdaterad, men det är bara för att det är så himla mycket nu runt omkring.
Teori, körning, skola, jobb, ansvar.
Om mindre är 50 dagar fyller jag 20 och det är dags för mig att växa upp lite till.
Men jag har iallafall blivit lite mer plikttagande, som Lojjan brukar säga. Jag gör det som är viktigast liksom.

Läser teori så mycket jag orkar och får in i skallen (ändå känns det som att det inte är mycket som fastnar) och skolarbetena rullar på bättre och igår var jag till och med i Arvika med Mary och rektorn för att prata gott om Klara gymnasium! Jobbade även inatt mellan 23.30 och 03.00 och jäklar va ont jag har i händerna idag. Orkar knappt skriva på datorn liksom... klen är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0