sCHLETEN



Jag har haft så fullt upp, varit så trött och varit så upptagen att jag inte ens har HUNNIT eller ORKAT skriva blogg. Jag hatar att inte skriva blogg. Jag liksom, håller koll på mig själv och vad jag har gjort genom att skriva blogg. Det är också bra för att jag kan gå tillbaka och kolla vad jag har gjort om det känns som att jag inte har gjort ett skit så som det faktiskt kan kännas ibland. Man kan liksom bli påmind om vilket liv man lever.

Jag känner mig inte riktigt redo för att dra igång med skolan igen, men nu måste saker börja rulla på. Den här veckan MÅSTE jag bli klar med alla grejer som jag har att göra. Precis som Maria skrev så börjar listan på "saker att göra" bli på tok för lång. Imorgon har jag grekiskan också, inte alls sugen. Har inte pluggat. Inte tränat teckenspråk. Inte pluggat. Inte brytt mig. Men JOBBAT, det har jag. Inatt. Från 01.00-04.15 så därför är jag också väldigt trött.
Borde därför sova...
Ska sova.
God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0