Blandat



Direkt när jag kom hem från skolan, slängde jag mig ner i soffan och slog på en film som jag kunde somna till. Helt underbart. Jag älskar att sova. Speciellt i tider som dessa. Hur lame är inte det? Det är så jobbigt att gå runt och vara trött hela tiden. Jag vill bara sova, sova, sova. Idag så peppade underbara Lojjan mig med massa pepp så nu ska jag tvinga mig själv att göra klart ett arbete i Historian så kommer det förhoppningsvis flyta på lite.

Eftersom jag har sovit nu i eftermiddag så ska jag försöka läsa lite teori, lite bok och kanske börja med något annat skolarbete, ja, det finns ju liksom att välja på.

Igår var jag med Stellan och Julia hela eftermiddagen och det var lika mysigt som alltid! Julia är ju så sjukt duktig på att laga mat och jag skulle verkligen vilja lära mig lite utav henne. Sen såg vi på Walk the line som är en bland historiens bästa filmer. Jag och Julia ska ha kultkväll någon dag, bara nöta massa kult filmer som Grease 1 och 2, Dirty Dancing och sånna underbara filmer. MYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0