Mitt kall



Jag har kommit på vad jag vill dedikera mitt liv till. Att resa. Det är faktiskt det bästa jag vet. Jag, Mary och Frida satt förra veckan i skolan och tittade på resor och man blir bara helt... crazy. Man vill bara dra. Jag och mamma och hennes kille pratade om vad man skulle göra om man fick en miljon, dom skulle investera i saker och ting, men jag skulle ha rest för allt. Hur gött skulle det inte vara med ett resekonto på en mille?
Kanske borde man till och med dra nytta över gymnasieutbildningen vi faktiskt har när vi går ur, och jobba som guide ett tag?

Har hittat två små paradis. Ett i tunisien och ett i Rhodos. Jag har ju varit i Grekland några gånger och Tunisien är vad jag haft mitt sikte inställt på, men hotellet i Rhodos går faktiskt inte att motstå.
(Plus att mitt mål i livet är att besöka alla dom grekiska öarna.)





Tänk en veckas "nothing but relax" på det här uberfina hotellet med 50m till havet.
Ja tack.
Har det i siktet iallafall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0