Beautiful day



För första gången bloggar jag från Jannis dator nu, väldigt ovanligt eftersom den här är superbig och min är supermini, men jag gillar min bättre faktiskt, den är skönare. (Eller så har jag bara blivit van?)

Idag var jag tvungen att få träffa min ängel Smaro eftersom jag inte träffat henne på en och en halv vecka, så jag tog med henne ut för att leka och för att ta chansen att fotografera världens goaste unge, i världens härligaste väder.


Höstbus bland löven


Sötaste posaren i världen


Hjärtat mitt ♥


"Thase piaso"


Finner inga ord...


Sen åkte jag hem till Stelios och Julia, tog med Smaro dit, där satt vi och lekte lite med "the most complete toy in the world" och tog en mysig höstkaffe på balkongen.




Good kamera, good shooter, beautiful couple ♥

Avslutade dagen med en mysig kvällspromenad in till stan med Julia och Amelia, sen försökte vi vinna oss lite pengar på bingon, men det gick inte...


Hon fick tröstpris iallafall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0