JULPYNT PÅ FRANSKA



Förut när vi var på IKEA fick jag ett fruktansvärt sug av att vilja flytta till en egen lägenhet! Dom har redan börjat plocka fram julsakerna och jag skulle göra nästan vad som helst för att få ha en egen mysig lägenhet att julpynta i.



Nästa gång jag åker till IKEA och har pengar att slösa ska jag köpa en stor låda som jag ska skriva JULPYNT PÅ och där i ska jag lägga ett par jättefina julgranskulor jag också såg på IKEA, åh underbara Jul! ♥



Jag ÄLSKAR språk och för ett par år sedan brukade jag sitta och nöta teckenspråk och har börjat med detta igen.
Det är riktigt roligt - och gratis dessutom. Förmodligen så är det också någonting väldigt bra att sätta på ett CV.
Ett till plus är att man inte behöver oroa sig för att blanda ihop ord med andra språk man läser.

I skolan, på tisdagar när vi har eget schema, har jag tänkt mig att jag ska börja läsa franska också, fast bara på skoj, kan ju vara bra att kunna lite när man ska dit. Plus att det är ett väldigt vackert språk.


Kommentarer
Postat av: lojjan*

Du är så flitig fia! Kämpar och sliter! stolt över dig!<3

2010-10-19 @ 19:18:12
URL: http://xxlojjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0