Roadtrip



Planerna gick inte som planerat ikväll så det slutade med att jag nu ligger själv och ser på idol. Jannis åkte till jobbet och gjorde kassorna vilket jag inte tyckte var så kul, men jag antar att jag måste vara lite förstående... Fast lite sur och bitter ska jag inte sticka under stolen med att jag är.

Sitter på Nelly.com och kollar på olika kläningar och meningen är att jag ska kunna välja ut en som jag ska ha i Paris på min och Jannis två års dag, men det är inte så lätt... Lika bra att passa på nu när det ändå är fri frakt.
Ett par till high heels kanske? Lila? MMM!

Imorgon ska jag och Jannis ut på roadtrip till Stockholm, kanske köper något fint där..? Nej, meningen är att vi ska hämta Thios och Thia från Arlandal. Skönt att ha dom hemma igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0