Tea with honey



Tar mig en kopp chai té med en stor sked honung. Mycket honing ska det vara. Jag älskar honung.



Varit på IKEA idag och kollat på säng. Nu börjar det hända grejer. Snart flyttar vi ut, ihop. Har förmodligen bestämt säng nu. Åh, lycklighetskänslorna svärmar. Har hittat téburkar också, så nu ska jag bara göra hemgjorda etiketter och köpa massa olika tésorter.



Ikväll ska vi laga finmiddag till Stelios och Julia under tiden som dom är på bio. Ska göra vitlökssoppa med krutonger och rostad parmaskinka till förrätt så får vi se vad det blir för huvudrätt. Kanske BK? Nej...
Under tiden ska vi också ha våra småttingsgodingar hos oss, Smaro och Amelia, världens sötaste töser.
IHI VA MYSIGT!

Nu ska jag ta ett varmt bad.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0