Vardagslyx



Nu är jag ganska så lagom trött och nu är det också dags för lite rock n roll efter en alldeles lugn och skön helg och en wonderbaren studiedag med plugg ända upp till taket.
Dags att bege sig till jobbet och därefter grekiskakursen och därefter hem, baka och fixa kläder tills imorgon för då ska vi ta skolkort, tjoohooo!



Helt jättespontant kom Jannis hem tidigare från jobbet med en liten bukett superfina blommor till mig!
Tack så mycket älskling, en ängel är du! ♥

Gjorde ju också nyligen lite mat, var meningen att jag skulle få trycka i mig två majskolvar men istället åt jag en tallrik vitlökssoppa med krutonger och rostad parmaskinka, supergott blev det och återigen fick jag fina resencioner av min lillebor!





Kan inte påstå att jag har full kontroll när jag springer runt och gör massa olika saker i köket samtidigt men köket står kvar och jag också!

Nu ska jag powerwalka iväg till jobbet.

ADIOS


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är det vackraste som finns fia, du är min solst¨råle du är den kvinnan på denna gjord som är det bästa som finns...du är min älskling glöm inte det!!!! hoppas du tyckte blommorn va fina!!! puss puss älskling

2010-10-05 @ 17:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0