A different kind of work out



För att jag ska hålla igång och träna så är det väldigt viktigt för mig att variera vad jag tränar. Igår var jag och pappa ute i det vackra vädret och åkte längdskidor, en sträcka på fem kilometer i superfina spår. Så himla underbart! Sjukt bra träning plus att det blir lite mer äventyrligt än att gå på gymet också ;)



Skidoutfiten



Pappa på spåret



Så sjukt härligt med frisk luft i lungorna och rosiga kinder efter ett stenhårt träningspass!
Längtar tills jag kommer ut i spåren igen.


Kommentarer
Postat av: Marlene

Heja heja!

Tutt tutt olle brandbil...=)

2011-02-16 @ 15:33:03
Postat av: lojjan.

Duktig fia! jag vill också!!

2011-02-16 @ 17:51:05
URL: http://xxlojjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0