Det blir ingen bal på slottet.



Som ni vet så var det ett tag sen jag beställde min balklänning, och eftersom den inte har kommit så ringde jag in till Bonprix och frågade varför.
"OJ, vi måste ha lovat ut för många, så måste du ha blivit utan. Men du kan ju kolla efter något annat fint på vår hemsida." Ursäkta språket, men KYSS MIG I RAVA! Aldrig! Det det var the only one för mig, så nu har jag bestämt mig (tror jag) att det blir ingen bal på slottet för min del! NEJ. Klänningen kostar, skorna kostar, inträdet kostar, håret kostar, tillsammans blir det typ 2000 kr, så istället tänkte jag hoppa fallskärm!

Hur värt är det inte att byta ut balen mot ett fallskärmshopp? Ja, precis. Värt.
Så därför behöver jag inte längre bekymra mig över detta. Skönt.







Några bilder från när vi var i Sälen och körde Höghöjdsbana med Adrenalinas.
Det är det här jag vill göra! Detta är min grej känner jag. ÄVENTYR.

Nu ska jag skriva ett tal i Svenska C som jag ska framföra imorgon. Det ska handla om äventyr och lite ectreme sports. My thrill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0