Längdskidor



Idag har jag och pappa varit iväg och införskaffat mig ett par nya, jättefina pjäxor för längdskidåkning.
Ska bli skönt att komma igång med lite längd nu, men så TYPISKT som det är så började det råsnöa och regna så pappa känner inte för att åka idag. Därför ska jag nu ta med mig voffsingen upp i skogen och gärdet för att göra egna spår.





MÄRKE: Madshus
KÖPTA PÅ: Team Sportia
PRIS: 1 249 kr

Ett extra plus i kanten är att mina fina pjäxor stöder bröstcanserfonden! :)

TACK PAPPA! ♥
(Åh, va bortskämd jag kände mig nu. Kul. Skönt. Hih!)



Kommentarer
Postat av: lojjan*

Gött!! :D Skulle jag med vilja! Verkar så roligt*

(nej du är inte bortskämd)

2011-02-07 @ 19:08:00
URL: http://xxlojjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0