Me and my guitar



Idag tog jag tjuren vid hornen och började plinga igen. Jag har varit lite nervös inför det faktiskt och förmodligen därför så har jag skjutit upp mötet, men det gick verkligen hur bra som helst och jag har inte alls glömt så mycket som jag trodde att jag skulle ha gjort. Ångrar att jag inte tagit fram den tidigare.



MIN LILLA GURA OCH JAG ÄR ÄNTLIGEN ÅTERFÖRENADE!

Tänkte att jag skulle ha lagt upp en liten video men eftersom jag är oteknisk och inte lyckas fixa ett youtube account så blir det nog inget med det.
Kanske får låna Jannis användare, om jag tippsar om DjSkiXan på youtube! VISIT NOW PLEASE.


Kommentarer
Postat av: lojj

Det är inge svårt. Bara registrera dig. Jag kan hjälpa dig.

2011-02-17 @ 06:43:09
URL: http://xxlojjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0