Dogs rescue



Idag när jag skulle gå ner till stranden så blev jag "attackerad" av åtta små sockersöta hundvalpar på ungefär åtta veckor gamla. Åh... Tror ni att jag kunde fortsätta att gå? Speciellt en var det som blev en favorit, han lade sig brevid mig när syskonen till denne sprugit bort. Sen grävde han en grop och lade sig brevid mig på stranden. Han är mitt lille thai-hjärtegull som jag aldrig kommer glömma.
Älskar er mina små skuckisar ♥
Imorgon ska ni få ägg.
Har nämligen en till favvos som ligger och väntar på mig varje morgon utanför vårat område. Gick ut med ett ägg åt honom förut, då var det en annan hund som försökte överfalla mig typ, och trotts att denna sötingen haltar och har ont i ena bakbenet så morrade han åt den vovven som ville överfalla mig och förmodligen bara busa, men ändå, den bruna-fina-favvosen lämnade inte min sida och nu ligger han här ute och förmodligen väntar på att jag ska komma ut och klia honom på nosen och ge honom ett ägg.
Åh. Jag skulle helst vilja ta med alla hem. Eller iallafall mina två favvosar.







BEBISSSSSS. Inte min favvos men dom här är också lite favvos fast dom har bra ägare och kan vara trygga, så dessa behöver jag inte bekymra mig över. Som tur är.


Kommentarer
Postat av: Sarah & Thea

Skönt att dom faktiskt har ägare! Det är ju inte alltid hundar utomlands har det.

2011-01-21 @ 22:53:49
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0